Известие

Collapse
No announcement yet.

Парно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    При моята 164-ка , ако не съм изключил климатроника от бутона OFF , клапите си остават където са били и не се движат при положение "на контакт". За предното редукторче , което е за "топло-студено" не съм казал че трябва да се сваля таблото , но за задното.... Аз за това свалях табло. Предното се вижда и долу-горе стига , но едва ли може да се извади без демонтаж на таблото. Ако може , ще съм много благодарен и ще почерпя този който ме светне как става! Защото сега не барам градусите , за да не ми остане пак на студено.
    Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
    Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
    Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

    Comment


    • #17
      Ами мойта въобще няма бутон Офф за да излюча климатроника и клапата си се движи всеки път независимо от избраната температура,от температурата в купето и външната.Просто си е закон да отиде от единия край до другия и после се връща,сравнява температурите и се намества клапата.Втори редуктор няма,а за първия аз съм го свалял и слагал и жилото съм закачвал без да свалям таблото.След първия следва жилото което е хванато дирентно за клапата и това е.Вярно,че 2 седмици в буквалния смисъл бях полудял с тоя климатроник но накрая го разгадах. Ако имаш някакви проблеми казвай,ще помагам.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Boby
        Ами мойта въобще няма бутон Офф за да излюча климатроника и клапата си се движи всеки път независимо от избраната температура,от температурата в купето и външната.Просто си е закон да отиде от единия край до другия и после се връща,сравнява температурите и се намества клапата.Втори редуктор няма,а за първия аз съм го свалял и слагал и жилото съм закачвал без да свалям таблото.След първия следва жилото което е хванато дирентно за клапата и това е.Вярно,че 2 седмици в буквалния смисъл бях полудял с тоя климатроник но накрая го разгадах. Ако имаш някакви проблеми казвай,ще помагам.
        Ученото си е учено
        Аlfa 164 Super 2.5TD

        Comment


        • #19
          Момчета много ви благодаря за информацията.Утре ми е почивен ден и смятам да се занимая с колата си.Ще реша проблема с това парно независимо дали ще има зима тази зима Ще ви пиша когато го оправя, за да знаете на какво съм се натъкнал. Сега: ако някой знае къде ще ми оправят стартера като го сваля нека сподели, ще почерпя Май ми е заминал бендиксът. Почукваше много силно като палех- сега не мога да запаля

          Comment


          • #20
            На Сливница и Раковска има работилници за ремонт на стартери и алтернатори.Не е кой знае каква работа.Имаш да развиеш 2 болта и 1 гайка,да се омажеш малко с грес и ще си го смениш сам.Проблема е че са дизела бендикса струваше към 120лв.Смени си и втулката,лагерчето и четките щом ще го сваляш.Те поне не са скъпи.
            Успех!
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #21
              Благодаря! Но за болтовете не съм съгласен Малко повече са.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mishena
                Благодаря! Но за болтовете не съм съгласен Малко повече са.
                Аз говорех за болторете за разглобяване на стартера.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #23
                  Вече го изядох стартера сега минавам на парното.Но много се измъчих- трябваше да сваля и смукателните к.Сега ще я зглобя и ....

                  Comment

                  Working...
                  X